loading...
مذهبی و قرآنی
الیاس باغستانی بازدید : 0 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

برای درک خطر این گروه به گزارش زیر توجه نمایید:

یکی از بهاییان یزد پس از انقلاب، منافقانه ادعای مسلمانی نمود و به شیراز نقل مکان نمود. وی نام‏ خانوادگی خود را نیز به «اسلامی» تغییر داد و در سال‏های اخیر با کمک یکی از مبلغین سرشناس بهایی و خرج پول‏های مشکوک، چهار نفر از طلاب استان یزد را به بهاییت جذب نموده است. هم‌چنین از نشانه‌ی بارز این گروه بی‌حجابی و بدحجابی زنان و دخترانشان می‏باشد. گویی این منافقان بهایی مأموریت دارند با بی‌حیایی و بی‌حجابی عفت عمومی را لکه‌دار کنند.

متأسفانه بعضی از این منافقان با راه‏اندازی شرکت‏های فنی و تجاری، طرف قرارداد وزارت صنایع، نفت و شهرداری‏ها شده‏اند و در برج‏های شمال تهران هیچ یک از قوانین اسلامی را رعایت نمی‏کنند. طبق گزارش‌های رسیده، در این شرکت‏های خصوصی، دختران و زنان موظف‌اند بدون حجاب و بسیار تحریک‏آمیز حضور یابند. خطر این منافقان بسیار زیاد و نگران کننده است که لازم است با بررسی سوابق و جمع‏آوری مستندات کافی نسبت به کنترل آن‌ها اقدام شود. به هر حال از میان چهار دسته‌ی یاد شده طی سال‏های اولیه‌ی پیروزی انقلاب، فقط دسته‌ی چهارم کاملاً آزاد بودند و مخفیانه با جریان‏های ضدانقلاب مشغول فعالیت تخریبی بودند که از دید مسؤولین پنهان نبود و معمولاً گزینش‏ها از نفوذ آنان در مراکز تصمیم‏گیری جلوگیری می‏کردند.

تا اوایل سال 1362ه.ش. فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت بی‏نام و نشان به حیات خود ادامه می‏داد، ولی از اوایل سال 1362ه.ش. در حالی‏ که جنگ تحمیلی عراق برضد ایران ادامه داشت، سربازان گمنام امام زمان(عجل­الله‌تعالی‌) متوجه جاسوسی تعدادی از سران و مبلغین بهایی به نفع آمریکا و اسراییل شدند.

به همین دلیل دادستان کل انقلاب اسلامی در اوایل سال 1362ه.ش. از دستگیری تعدادی از بهاییان به جرم جاسوسی برای بیگانگان خبر داد و هرگونه فعالیت تشکیلاتی این فرقه را در ایران ممنوع و عضویت در فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت را جرم، اعلام نمود. به‏ دنبال انحلال فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت، محفل ملی بهاییان در تاریخ 12/6/1362 طی اعلامیه‏ای ضمن اعتراض و انتقاد شدید از انحلال این فرقه‌ی ضاله توسط دادستان انقلاب، خود را از اتهام‌های وارد مبرا دانست و تعطیلی فرقه را در ایران به طور رسمی اعلام نمود. در بخشی از اعلامیه‌ی یاد شده آمده است:

«جامعه‌ی بهاییان ایران برای اثبات حسن نیت و براساس اصول اعتقادی خویش در اطاعت تام از امر دولت و حکومت تعطیلی تشکیلات بهایی را در سراسر ایران اعلام می‏دارد و از این پس تا زمانی که سوء‏تفاهمات برطرف گردد و حقایق روشن شود، کلیه‌ی محافل روحانیه و لجنات تابعه‌ی آن‏ها تعطیل است و هیچ فردی عضو تشکیلات بهایی شناخته نمی‏شود.»

پس از دستگیری جاسوسان بهایی و اعلام انحلال فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت از سوی دادستانی انقلاب، رییس جمهور وقت آمریکا «ریگان» به‏رغم پرهیز حساب شده‌ی قبلی از حمایت رسمی، آشکارا از بهاییان دستگیر شده حمایت نمود و برخورد دادستانی انقلاب با بهاییان را محکوم کرد. امام خمینی(ره) در نطقی کوبنده جواب «ریگان» را چنین دادند:

«اگر دلیل نداشتیم که بهاییان جاسوس آمریکا هستند مگر طرفداری ریگان از این‏ها و اگر دلیل نداشتیم که حزب توده جاسوس شوروی است. جز طرفداری شوروی از حزب توده برای اثبات مدعای ما کافی بود. بهایی‌ها یک مذهب نیستند، یک حزب هستند که قبلاً انگلستان حامی این‏ها بوده و حالا آمریکا حامی آن‏هاست این‏ها مثل حزب توده جاسوس هستند.»

امام خمینی(ره) آشکارا به همه اعلام کرد که بهاییان مثل حزب توده جاسوس‏اند و باید مثل حزب توده با آن‏ها برخورد شود، ولی متأسفانه بعضی سعی داشتند با این جاسوسان سابقه‏دار کار فرهنگی انجام دهند. شاید بتوان افراد گول خورده و رده پایین این فرقه را با کار فرهنگی به شاهراه حقیقت برگرداند ولی لازم است با سران و مبلغین حرفه‏ای این فرقه، قاطعانه و امنیتی برخورد کرد، چون این‏ها جاسوس آمریکا و اسراییل هستند.

ساده‏اندیشی است اگر بپذیریم غرب و استکبار حزب جاسوسی را که بیش از 170 سال برای آن خرج کرده و در فروپاشی عثمانی و شکل‏گیری اسراییل و تقویت مهره‏های کثیف خود در ایران، منطقه و خاورمیانه نقش نوکری را به خوبی ایفا کرده، رها کند. اگر قبول داریم غرب و استکبار دشمنان قسم خورده‌ی اسلام هستند، باید بپذیریم که بهاییان در میان ما مسلمانان به‏ عنوان مورد اعتمادترین جاسوسان غرب، با کار فرهنگی و نصیحت دست از سر اسلام و مسلمین برنخواهند داشت. به همین دلیل بود که اندکی پس از اعلام انحلال در اواخر سال 1362ه.ش. بهاییان ایران به دستور بیت العدل، محفل اضطراری سه نفره‏ای به صورت پنهانی جهت تداوم فعالیت‏های مخرب خود تشکیل دادند.

در این دوره که با جنگ تحمیلی عراق برضد ایران همراه بود بهاییان از موشک باران شهرها توسط صدام و شهادت رزمندگان اسلام اظهار خوشحالی می‏کردند و به این بهانه که مخالف جنگ هستند کوچک­ترین فعالیتی برای دفاع از کشور انجام ندادند. از سال 1365ه.ش. وزارت اطلاعات متوجه جاسوسی بهاییان به نفع اسراییل و عراق شد و در نهایت، در سال 1366ه.ش. اعضای محفل اضطراری را شناسایی و دستگیر نمود که در اثر جوّسازی و جنجال حامیان غربی، این فرقه پس از مدتی آزاد شدند. خانم «مهناز رئوفی» در خاطرات خود می‏نویسد:

«در جریان رحلت حضرت امام که تمام ملت ایران عزادار بودند بهاییان در ضیافت‏ها و محافل خود جشن می‏گرفتند و به هم تبریک می‏گفتند و اگر آن‏ها به‏صورت آشکار جشن نمی‏گرفتند از ترس مردم بود.»

از سال1370ه.ش. در اثر جوّ تسامح و تساهلی که دولت سازندگی ایجاد کرده بود، فعالیت اقتصادی بهاییان با گرفتن بعضی پروژه‏ها و اخذ پروانه‌ی مشاغل نان و آب‏دار گسترش یافت و توانستند شرکت‏های مهم صنعتی، تجاری و فنی به‏خصوص در زمینه‌ی آسانسور و رایانه را راه‏اندازی کنند. بهاییان از همین دوره، صنایع اپتیک، واردات لنز و شیشه‌ی عینک و بعضی اقلام چشم پزشکی را به انحصار خود در آوردند. هم‌چنین با نفوذ در شرکت‏های اقماری ایران خودرو و نزدیک شدن به شهرداری تهران در دوره‌ی «کرباسچی» جان تازه‏ای گرفتند و از سال 1375ه.ش. با راه‏اندازی دانشگاه مخفی خود سعی نمودند عقب‏ماندگی تحصیلی خود را جبران نمایند.

با راه‏اندازی دانشگاه مخفی و مجازی، بهاییان با دادن حقوق‏های کلان، بعضی اساتید مسلمان دانشگاه‏ها و اساتید اخراجی و بازنشسته‌ی مخالف نظام را به خدمت گرفتند. وزارت اطلاعات در سال 1375ه.ش. در یک عملیات گسترده به جمع‏آوری اسناد و پرونده‏های صیانتی فرقه‌ی اقدام نمود و توانست اسناد و عملکرد بعضی مؤسسه‌های آموزشی آنان را کشف نماید. نظر به اهمیت آموزش و تحصیلات بهاییان بهتر است به تشریح نحوه‌ی فعالیت علمی این فرقه اشاره شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 48